Automation of technological and business processes

ISSN-print: 2312-3125
ISSN-online: 2312-931X
ISO: 26324:2012
Архiви

Вплив співпраці підприємств з університетами на вищу освіту в епоху кібернетики: тенденції і дилеми

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

I. G. Tarasevich
A. Tarasevich

Анотація

При співпраці університет і бізнес переслідують свої власні цілі, які не обов'язково збігаються. У той час як галузь завжди орієнтована на отримання прибутку і орієнтована на практику, маючи на увазі в першу чергу короткострокові цілі, університет приділяє особливу увагу стратегічному плануванню, розвитку теорії і довгостроковим цілям. Співпраця між університетом і бізнесом (UBC) має різні форми або види діяльності, серед яких найбільш поширеними є: 1) дослідження і розробки (R & D); 2) мобільність професорсько-викладацького складу; 3) студентська мобільність; 4) розробка і викладання навчальних програм; 5) навчання протягом усього життя. У той час як співпраця між університетами та бізнесом (UBC) зосереджена навколо проведення досліджень, орієнтованих на практику, кожен конкретний ВНЗ і підприємство створюють свою модель співпраці з тими видами спільної діяльності, включаючи запропоновані вище п'ять видів спільної діяльності, які максимально відображають їх власні цілі і потреби. Кожен з п'яти спільних видів діяльності ефективний по-своєму і має певний набір факторів, що стимулюють або, навпаки, ускладнюють їх розвиток, про що мова піде більш детально в даній статті.


Подібно автоматизації, вища освіта багато в чому є стохастичною адаптивною системою управління, поведінка якої залежить від параметрів з невідомими значеннями. Система повинна працювати, щоб збирати конкретні значення цих параметрів. Значення грають важливу роль, оскільки після отримання системою вони можуть використовуватися для зміни продуктивності самої системи. За такою логікою ми розглядаємо п'ять режимів, зазначених вище, як ключові параметри UBC, застосовуємо їх нові тенденції в якості значень параметрів і розглядаємо дилеми і наслідки, що виникають, для вищої освіти. Сьогодні основна проблема пов'язана з адаптованістю вищої освіти. Як ніколи раніше, викладачі в усьому світі задаються питанням, наскільки адаптивним повинен бути сучасний університет до потреб ділового світу в контексті глобальної автоматизації. Ця стаття - наша спроба додати до змістовної дискусії на цю тему.

Ключові слова:
співробітництво між університетом і бізнесом (UBC), автоматизація, дослідження та розробки (НДДКР), академічна мобільність, студентська мобільність, розробка навчальних планів, розробка навчальних програм, драйвери UBC

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Tarasevich, I., & Tarasevich, A. (1). Вплив співпраці підприємств з університетами на вищу освіту в епоху кібернетики: тенденції і дилеми. Automation of Technological and Business Processes, 13(3), 8-16. https://doi.org/10.15673/atbp.v13i3.2149
Розділ
ПІДВИЩЕННЯ ЕФФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ КАДРІВ В ГАЛУЗІ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ТА БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

Посилання

[1] Matthews, A., McLinden, M., & Greenway, C. (2021). Rising to the pedagogical challenges of the Fourth Industrial Age in the university of the future: an integrated model of scholarship. Higher Education Pedagogies, 6(1), 1-21. https://doi.org/10.1080/23752696.2020.1866440
[2] Schwab, K. (2017). The fourth industrial revolution (First U.S. ed.). New York: Crown Business.
[3] Seldon, A., & Abidoye, O. (2018). The fourth education revolution: Will artificial intelligence liberate or infantilise humanity. Buckingham: The University of Buckingham Press.
[4] T.E. Duncan, B. Pasik-Duncan: Adaptive control of continuous time stochastic systems, J. Adapt. Control Signal Process. 16, 327–340 (2002). https://doi.org/10.1002/acs.712
[5] E.L. Boyer: Scholarship Reconsidered: Priorities of the Professoriate (Princeton Univ. Press, Lawrenceville 1990).
[6] Peters, M.A., Jandrić, P., & Means, A.J. (eds.). (2019). Education and technological unemployment. Singapore: Springer Singapore. https://doi.org/10.1007/978-981-13-6225-5
[7] Stanford2025, “Learning and Living at Stanford – An Exploration of Undergraduate Experiences in the Future,” June 01, 2013, http://www.stanford2025.com.
[8] Penprase, B. E. (2018). The fourth industrial revolution and higher education. Higher education in the era of the fourth industrial revolution (Ed. Nancy W. Gleason), p. 207. https://doi.org/10.1007/978-981-13-0194-0_9
[9] Aoun, Robot-Proof: Higher Education in the Age of Artificial Intelligence (Cambridge: MIT Press, 2017), 69. https://doi.org/10.7551/mitpress/11456.001.0001
[10] Borrell-Damian, L., Morais, R., & Smith, J. H. (2014). University-business Collaborative Research: goals, outcomes and new assessment tools The EUIMA Collaborative Research Project Report.
[11] Epure, M. (2017, July). University-business cooperation: adapting the curriculum and educational package to labor market requirements. In Proceedings of the International Conference on Business Excellence (Vol. 11, No. 1, pp. 339-349). Sciendo. https://doi.org/10.1515/picbe-2017-0036
[12] Davey, T., Meerman, A., Galan Muros, V., Orazbayeva, B., & Baaken, T. (2018): The State of University- Business Cooperation in Europe. Executive Summary. Accessed: July 10, 2021.
[13] Andreeva, G., Paunova, N., Verger, R. F., Simán, E., Bąk, M., Buze, A., ... & Calero, M. V. (2015). Emerging Modes of Cooperation between Private Sector Organisations and Universities.
[14] Compagnucci, L., & Spigarelli, F. (2020). The Third Mission of the university: A systematic literature review on potentials and constraints. Technological Forecasting and Social Change, 161, 120284. https://doi.org/10.1016/j.techfore.2020.120284
[15] Perkmann, M., Tartari, V., McKelvey, M., Autio, E., Broström, A., D’este, P., ... & Sobrero, M. (2013). Academic engagement and commercialisation: A review of the literature on university–industry relations. Research policy, 42(2), 423–442. https://doi.org/10.1016/j.respol.2012.09.007
[16] Tom Abate, “New Bioengineering Major culminated department’s evolution,” October 22, 2015, https://engineering.stanford.edu/news/new-bioengineering-major-culminateddepartment-s-evolution.
[17] Mammino, L., & Zunin, V. G. (2015). Worldwide trends in green chemistry education Cambridge, UK: Royal Society of Chemistry.
[18] Pavlin, S. (2016). Considering university‐business cooperation modes from the perspective of enterprises. European journal of education, 51(1), 25-39. https://doi.org/10.1111/ejed.12163
[19] McKinsey Center for Government (2012). Education to employment: Getting Europe’s youth into work. http://www.mckinsey.com/insights/social sector/converting_education_to_employment_in_europe.
[20] Rudawska, I., & Kowalik, J. (2019). Towards university-business cooperation: Key drivers, barriers and modes. International Entrepreneurship Review, 5(2), 91‒105. https://doi.org/10.15678/IER.2019.0502.06
[21] Government policies to encourage university-business research collaboration in Canada: Lessons from the US, the UK and Australia (2011).
[22] OECD. (2019). University-Industry Collaboration New Evidence and Policy Options. OECD Publishing.