##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті досліджено теоретичний базис логістичної цілісності товарних ринків на засадах холіс-
тичного підходу. Запропоновано комплексне уявлення логістичної цілісності як послідовної її декомпо-
зиції в складі властивостей логістичної системи, цільових характеристик (параметрів) ринків та ринко-
вої концепції холістичного маркетингу. Надано класифікацію важелів інституційного забезпечення ло-
гістичної цілісності товарних ринків з виокремленням зовнішньої та внутрішньої складових. На прикла-
ді географічних меж товарних ринків обґрунтовано доцільність використання послідовної схеми адап-
тації ланцюгів до цільових характеристик ринків. Визначено провідну роль організаційно-правових
форм логістичного обслуговування товароруху у формуванні компонентної структури холістичного ма-
ркетингу, зокрема, складових «маркетинг взаємовідносин» та «інтегрований маркетинг». Досліджено
особливості логістичного доповнення етичної, соціальної та суспільної складових соціально-
відповідального маркетингу.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Посилання
https://thisislogistics.blogspot.com/2018/04/blog-post_78.html (дата звернення: 25.10.2021)
2. Логистические системы: понятие, основные черты и свойства. URL: https: //www.xcomp.biz/1 -2-
logisticheskie-sistemy-ponyatie-osnovnye-cherty-i-svojstva.html (дата звернення: 25.10.2021)
3. Словарь Лопаткинова: общеэкономический и экономико- математический словарь. URL:
https://lopatnikov.pro/slovar/c/celostnost-sistemy/ (дата звернення: 20.10.2021)
4. Экономико-математический энциклопедический словарь. Гл. ред. В.И. Данилов-Данильян. М.: Изда-
тельский Дом «ИНФА – М», 2003. 688 с.
5. Tolbert Pamela S., Hall Richard H. Organizations. Structures, Processes, and Outcomes. Pearson Prentice
Hall, 2009. 267 p.
6. Ланге О. Целое и развитие в свете кибернетики. Исследования по общей теории систем. М.: Прогрес,
1969. 220 с.
7. Гительман Л.Д. Преобразующий менеджмент: Лидерам организации и консультантам по управлению.
М.: Дело, 1999. 496 с.
8. Гуржій Н.Г. Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики як підґрунтя стратегічного управління
збутовою діяльністю підприємств на міжнародному рівні // Науковий вісник Ужгородського національного уні-
верситету. 2017. Вип. 11. С. 28 - 32.
9. Борзаковська Л. В. Концепція холістичного маркетингу // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013.
№2. С. 85 - 94.
10. Герасимяк Н.В. Холістичний маркетинг як нова парадигма розвитку маркетингу // Ефективна еконо-
міка. 2012. № 7. С. 34-40.
11. Тертична Л. І., Ланкова Ю. В. Розвиток українського ринку логістики третьої сторони // Вісник Приа-
зовського державного технічного університету. Серія: Економічні науки. 2010. Вип. 20. С.54- 59.
12. Светуньков С.Г. Методологические проблемы многоуровневой теории конкуренции. СПб.: Изд-во
«Левша Санкт-Петербург», 2016. 160 с.
13. Гончарук І.В. Підходи до формування ланцюга цінності товару в сучасній економічній системі // Ефе-
ктивна економіка. 2013. №6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2119 (дата звернення:
20.10.2021)
14. Макарова В.В. Роль розподільчих центрів у логістичних ланцюгах. URL:
http://www.rusnauka.com/25_NNP_2009/Economics/49796.doc.htm (дата звернення: 25.10.2021)
15. Від виробника до споживача: етична логістика фармацевтичної продукції в епоху COVID-19. URL:
https://thepharma.media/uk/business/26621 -vid-virobnika-do-spozivaca-eticna-logistika-farmacevticnoyi-produkciyi-vepoxu-covid-19-01092021 (дата звернення: 25.10.2021)
16. Буркинський Б.В., Нікішина О.В. Принципи формування ефективних логістичних ланцюгів товарних
ринків: монографія. Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2019. 80 с.
17. Буркинський Б.В., Нікішина О.В., Тараканов М.Л. та ін. Організаційно-економічні механізми форму-
вання ефективної логістики товарних ринків: монографія / за ред. Б. В. Буркинського, О.В. Нікішиної. Одеса:
ІПРЕЕД НАН України, 2021. 261 с.