##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті запропоновано ресурсний підхід як основа реалізації функціональних стратегій підприємств харчової промисловості. На основі мікроекономічної теорії розроблені критерії та послідовність реалізації функціональних стратегій підприємств.
Ключові слова:
ресурси підприємства, стратегія, ресурсна стратегія, граничний дохід, гранична продуктивність чинників виробництва.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Як цитувати
Коверга, А., Буренко, Ю., & Крупіца, І. (2017). ФОРМУВАННЯ РЕСУРСНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА. Food Industry Economics, 8(4). https://doi.org/10.15673/fie.v8i4.460
Розділ
Теоретичні та практичні аспекти менеджменту
Посилання
1. Основы маркетинга / [Гари Армстронг, Вероника Вонг, Филип Котлер, Джон Сондерс] ; пер. с англ.
– [4-е европ. изд.]. – М.: Вильямс, 2010. – 1200 с.
2. Економічні методи керування і прискорення розвитку виробництва / [Гуменюк Н.Д. і ін. ]. – К.: Те-
хніка, 1999. –1 92с.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга. Профессиональное издание / Ф. Котлер, Г. Армстронг; пер. с англ. –
[12-е изд.]. – М.: Вильямс, 2009. – 1 072 с.
4. Маккхем К. Управленческий консалтинг / К.Маккхем; пер. с англ. – М.: Дело и сервис, 1999. – 288с.
5. Мак-Дональд М. Сфера услуг. Полное пошаговое руководство по маркетинговому планированию /
М. Мак-Дональд, Э. Пэйн ; под ред. С. М. Кировой ; пер. с англ. А. П. Назайкина. – М. : Эксмо, 2009. – 448 с.
6. Мороз Л. А. Маркетинг: [підруч.] / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. – [4-е вид., без
змін]. – Львів: Національний ун-т «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2009. – 244 с.
7. Портер М. Конкурентное преимущество. Как достичь высокого результата и обеспечить его устой-
чивость / М.Портер ; пер. с англ.Є. Калиніна – М.: Альпина Бизнес Букс, 2016. – 1020 с.
8. Уикхэм Ф. Консалтинг в управлении проектами / Филип Уикхэм. ; пер. 2-го англ. изд. – М.: Дело и
Сервис, 2006. – 548 с
– [4-е европ. изд.]. – М.: Вильямс, 2010. – 1200 с.
2. Економічні методи керування і прискорення розвитку виробництва / [Гуменюк Н.Д. і ін. ]. – К.: Те-
хніка, 1999. –1 92с.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга. Профессиональное издание / Ф. Котлер, Г. Армстронг; пер. с англ. –
[12-е изд.]. – М.: Вильямс, 2009. – 1 072 с.
4. Маккхем К. Управленческий консалтинг / К.Маккхем; пер. с англ. – М.: Дело и сервис, 1999. – 288с.
5. Мак-Дональд М. Сфера услуг. Полное пошаговое руководство по маркетинговому планированию /
М. Мак-Дональд, Э. Пэйн ; под ред. С. М. Кировой ; пер. с англ. А. П. Назайкина. – М. : Эксмо, 2009. – 448 с.
6. Мороз Л. А. Маркетинг: [підруч.] / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. – [4-е вид., без
змін]. – Львів: Національний ун-т «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2009. – 244 с.
7. Портер М. Конкурентное преимущество. Как достичь высокого результата и обеспечить его устой-
чивость / М.Портер ; пер. с англ.Є. Калиніна – М.: Альпина Бизнес Букс, 2016. – 1020 с.
8. Уикхэм Ф. Консалтинг в управлении проектами / Филип Уикхэм. ; пер. 2-го англ. изд. – М.: Дело и
Сервис, 2006. – 548 с