Food Industry Economics

ISSN-print: 2411-4111
ISSN-online: 2312-847X
ISO: 26324:2012
Архiви

ФОРМУВАННЯ РЕСУРСНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

А. В. Коверга
Ю. О. Буренко
І. В. Крупіца

Анотація

У статті запропоновано ресурсний підхід як основа реалізації функціональних стратегій підприємств харчової промисловості. На основі мікроекономічної теорії розроблені критерії та послідовність реалізації функціональних стратегій підприємств.

Ключові слова:
ресурси підприємства, стратегія, ресурсна стратегія, граничний дохід, гранична продуктивність чинників виробництва.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Коверга, А., Буренко, Ю., & Крупіца, І. (2017). ФОРМУВАННЯ РЕСУРСНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА. Food Industry Economics, 8(4). https://doi.org/10.15673/fie.v8i4.460
Розділ
Теоретичні та практичні аспекти менеджменту
Біографії авторів

А. В. Коверга, Одеська Національна Академія Харчових Технологій

кандидат економічних наук, доцент

Ю. О. Буренко, Херсонський національний технічний університет

кандидат економічних наук, доцент,
кафедра економіки і підприємництва,


І. В. Крупіца, Одеська національна академія харчових технологій

кандидат економічних наук, доцент,
кафедра менеджменту і логістики,

Посилання

1. Основы маркетинга / [Гари Армстронг, Вероника Вонг, Филип Котлер, Джон Сондерс] ; пер. с англ.
– [4-е европ. изд.]. – М.: Вильямс, 2010. – 1200 с.

2. Економічні методи керування і прискорення розвитку виробництва / [Гуменюк Н.Д. і ін. ]. – К.: Те-
хніка, 1999. –1 92с.

3. Котлер Ф. Основы маркетинга. Профессиональное издание / Ф. Котлер, Г. Армстронг; пер. с англ. –
[12-е изд.]. – М.: Вильямс, 2009. – 1 072 с.

4. Маккхем К. Управленческий консалтинг / К.Маккхем; пер. с англ. – М.: Дело и сервис, 1999. – 288с.

5. Мак-Дональд М. Сфера услуг. Полное пошаговое руководство по маркетинговому планированию /
М. Мак-Дональд, Э. Пэйн ; под ред. С. М. Кировой ; пер. с англ. А. П. Назайкина. – М. : Эксмо, 2009. – 448 с.

6. Мороз Л. А. Маркетинг: [підруч.] / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. – [4-е вид., без
змін]. – Львів: Національний ун-т «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2009. – 244 с.

7. Портер М. Конкурентное преимущество. Как достичь высокого результата и обеспечить его устой-
чивость / М.Портер ; пер. с англ.Є. Калиніна – М.: Альпина Бизнес Букс, 2016. – 1020 с.

8. Уикхэм Ф. Консалтинг в управлении проектами / Филип Уикхэм. ; пер. 2-го англ. изд. – М.: Дело и
Сервис, 2006. – 548 с